sábado, 10 de marzo de 2012

EGA-Ko azterketa


Kaixo guztiei!

Beno Jose Mari, eskatu zenidan bezala aipatuko dizuet EGA-ko azterketan idazteko eman dizkiguten gaiak, egia esanda ez ditut oso ondo gogoratzen baina gutxi gora behera... Idazlan luzea egiteko emandako aukerak hauek izan dira:

1- Norvegia eta gogoratzen ez dudan Afrikako herri baten egoerak konparatu (herri aberatsa/herri behartsua). Hau autatu ez dudanez ez dut ondo gogoratzen...
2-  Txirrindaren erabilera hirian (abantailak eta desabantaiak...). Iritzi artikulu moduan.

Eta idazlan laburra egiteko beste 2 aukerak:

1- Gutuna (uste dut Gazte elkarte batera zuzenduta zegoela, eskaera bat egiteko edo... Ez dut gogoratzen)
2- Berriro jaiotzeko aukera izango bazenu... Kasu honetan gogoeta egin behar zenuen, zeure buruari zuzenduta, eta azaldu ea beste erabakiren bat hartuko zenuke, edo iraganean egindako zerbait aldatuko al zenuke..., baldintza erabiliz, jakina.

Eta zer moduz atera zaidan? Ba..., erdipurdi... Idazlan luzea nahiko flojo atera zait, eta ez dakit 250 hitzetara iritsi naizen, uste dut motza geratu zaidala. Idazlan laburra hobeto atera zait. Berridazketak bukatzeko ez dut denborarik izan, beraz..., ikusiko dugu. Momentuz astelehenean berriro barnetegira euskerari gogor emateko! Eta gaur gauean farrita pixka bat deskonektatzeko!

No hay comentarios:

Publicar un comentario